What time is it?

Monday 26 September 2011

3k(keseronokan,kepenatan & Kesedihan)

27 September 2011

Jam 1.17 a.m

Assalamualaikum......

Mungkin ada reader yg telah dibuai mimpi indah ketika ini dan juga ada yg belum masih aktif dgn kegiatan sendiri...kepada yg membca selamat membaca,kepada yg tidor teruskan bermimpi hihihi.Entah semenjak dua menjak nie aku suka sangat masuk ke web yg bernama blog asal online jari ku mesti laju menaip BLOGGER hahhha..x macam selalu ligat menaip FB hahhha..tukar selera kali kot..ok la supaya kamu tak bosan aku direct to point yea..bukan dua point tapi tiga point hhehe..


  • Keseronokan
Perasaan ini hadir ketika aku telah berjaya memake -up kan blog ku megikut selera ku..aku suka sangat,dari semalam lagi aku berhabis baru tersiap nie ari hhahaha..SYABAS NaK (kata2 semangat tuk diriku). 
Bagi aku mungkin cantik la (bukan bangga diri ye)hehehe..tapi tak tau la bagi pendapat kamu org...lain padang lain belalang,lain org lain pandangan...hehhe..dun wory b epi tepuk tgn skit... aku tetap  terima dengan hati terbuka kalo kmu kritik hehhe...


seronoknya hheheh..





  • Kepenatan

Perasaan Kedua nie aku rasa setelah,aku  berjaya melakukannya kmu tau juga kan melakukan apa ? ok bgus x pyh aku cerita panjang2 kmu memang semua bijak....tepuk dada tanya iman hehhee da solat isyak ka belum...?pada yg belum p la dulu da lewat nie jauh menyimpang jap..kita hidup di dunia nie harus saling ingat mengingati ya kwn2..k sambung balek.....dengan itu baru aku terasa nak patah pinggang duduk menghadap PC nie mow nek juling mata aku dbuatnya...tak per ah sabar yea bdn jap g kita rehat (monolog hati).



Penatnya hehh kepala pun da naik berat nie terpaksa guna tangan sebagai bahan sokongan hahha







  • Kesedihan
Perasaan ketiga nie,memang sedih la ,pada siapa yg tak sedih buat je rasa sedih yer...coz aku nak p sleep da x dpt stay on this page x larat da penat melanda diri dua harian bersama blog jer....jadi dengan itu aku tinggal kamu org dgn bacaan Al-Qursi..semoga hidup djauhi dari segala bala & bencana amin...



Nak tdor k take care jan lupa pakai selimut cam sya ye hhehhe
  
 trep cumil jap(pinjam pic bro) hehhe

Sekian terima kasih,Lain kali jumpa Lagi

No comments:

Post a Comment