What time is it?

Sunday 25 September 2011

Ketika Jari-Jemari Ku hebat Berdansa

Assalamualaikum.......


Apa Khabar? hope sihat yer....hehhe..pada yg x sihat sila la rajinkan dr tuk makan ubt yer..supaya cepat sembuh....pandai ank mak...(tue pesan mak ku c share dgn kmu ya)..Oleh kerana aku x da kerja & hanya melepak kat rumah jer....aku terajin palk nak menulis cite kat blog tersyg nie..walaupun bru tersign in kemarin hehhe(Biasala budak baru masuk blog,excited tahap dewa -dewi) hahhaha...


Kesinambungan Perkenalan Diri yang Tergantung
 (Rahsia Disebalik Namaku)


Begini ceritanya,meh duduk & baca senyap2 k..cerita nie bermula pada zaman kegemilangan FIFA 2010 hehe..time tue aq  masih stdy g,kat polytechnic Kk (Kota Kinabalu) time tue aq sem 5..(terbayang saat itu) ..semua nie bermula dari sikap ku yang menyanyi x suka ikut lirik & melody....semua kawan aq time tue sedang bersembang-sembang bukan kes mengata orang k drang nie gila muvie,ari2 cerita muvie sampai aku pun terminat gak nonton muvie hehehe...aku masuk la bilik bestfriendku  neneng  dia sebelah bilik ku ja.dgn bangga nya aku pun menyanyi lagu waka waka yang dnyanyikan oleh c syakira...tapi trus direct korus la hahahha..aku bukan penghibur yg baik jadi aku suka ambik yang korus jak hahha...dengan semangat aku menyanyikan 'SHAMIDAH3x EHHE WAKA2X EHHE' pas tue kwn2 aku terdiam & mula lar keluar ketwa pontianak drang aku bingung nie garu kepala bukan ada kutu k...pas tue aku nyanyi g..ketwa lagi drang hhaha..mujur la ada yg jujur & tak tahan da Coz nak pecah da perut dia ketawa...dia ctau aku bukan Shamidah la tapi Shamina hahha...kwn aku yg jujur nie taya name dia bukan tayar yea..hhehe..aku pun ketwa la oo begitu semenjak dari ari itu aku pun tergelar dgn nama itu...
sehingga la sekarang aku masih d gelar Shamidah Ehhe...siap2 nyanyi lagi lau nak panggil aku hahha...ada kebaikan gak nie kn  x luput gak dari ingatan lagu c makcik syakirah tue hahahha







Agaknya Begini la reaksi Aq ketika itu (perasan cam baby jap)




Moral Value kat sni Sila la ikut Lirik & Melody Semasa menyanyi...Jan tiru cam saya...hhehe

No comments:

Post a Comment