What time is it?

Thursday 29 September 2011

I WILL MISS YOU

Assalamualaikum...

Da makan ka belum ? siapa belum makan p makan k t kena gastrik plak....t terpaksa makan ubat plak.ubat bukan sedap pahit...hehehehe..

Ok trus ke tajuk utama, keberangkatan aku nanti aku akan merindui beberapa orang iaitu mak aku adk uya & adk ayub..kwn2 aku juga..aku sentiasa rindu kamu org juga..jan kecik ati k..aku x lupakan korang tapi story tuk kali nie aku cerita banyak mengenai parents aku k.t sampai turn kamu k..sabar yea..hehehe..promise..

Of course la kan,sudah menjadi lumrah kehidupan setiap anak pasti merindui ibu & bapa mereka. Biarpun mungkin ada dikalangan korang tak ambil tahu pasal mereka disebabkan ada masalah tersendiri , tapi seego kamu org pasti ada sedikit perasaan RINDU kan?( kalo ya jan bising cukuplah kmu sendiri yg tahu k). walaupun mulut kata tak tapi hati sapa tahu?betul kan...x lahirla kita d dunia tanpa mereka.coz mereka nie la titik permulaaan kita..'Cam lagu arwah sudirman Ayah dan ibu 2x itu permulaan kita dapat melihat bulan & matahari' ....jadi aku nasihat kan korang kepd sesiapa yg x berapa nak ambil tahu pasal parents korang silala ambik tahu dari sekarang t sesal tiada berguna.

Aku mengaku aku seorang yg x boleh hidup tanpa keluarga, kamu semua mesti gitu juga kan.(baguslah lau begitu). coz drang nie kekuatan aku..tanpa mereka aku lemah & mungkin akan jatuh coz tue aku sayang mereka sgt2..Terima kasih Ibu & Terima kasih ayah kerana tanpa Ibu & ayah tiadala saya d dunia nie..

Oleh hal yg demikian,,Aku nak pesan ngan adik2 aku supaya jaga mak baik2 t  panjang umur jumpa lagi, tapi mungkin agak lama sikit,hanya rindu-rinduan sahaja yg dpt d kirim melalui suara..(aishhh sedih plak tetiba)...

Ok la aku tak nak cerita banyak2 aku perkenalkan kamu dgn parents aku k..

Aku mulakan dengan My Hero yg Mahco


And this My Sweet Mum

My Love Dad & my Sweet Mum

Nie plak My sister yg tercinta

pas c kakak d atas nie aku

Pas tue My adik uya yg cumil coz dia nie motel skit dr kami

Pas tue My adk bongsu Ayub seorang jak teruna kami dalam keluarga

And nie pulak My Lovely (David Beckham)

Niela kuarga aku..aku syg mereka semua. kecik jak kan kuarga kmi..

Antara mereka nie, aku akan paling merindu mereka bertiga nie coz gal drang jak kat sandakan nanti.
Jaga diri ya sayang2 ku..Uya & Ayub jaga mak baik2 k...

David beckham@memeng pun mesti jaga mak k jan minta ikan byk2 ok seekor je sehari ..t lau da melahirkan jaga anak baik2 . t mang datang nak tgk anak  memeng .jan suka p merayau .maghrib balik rumah ok.

Pesanan kepada Adk Uya & Adk Ayub jan nakal2  cam d bawah nie

Mesti macam nie ok jadi bdk baik dgr ckp mak ,t kalau cuti bole bercuti dgn kami kat sana t..heheh



Kak Miea,Kak Mang & Ayah sentiasa rindu korang k...belajar baik2 k.cuti panjang kita jumpa.sayang korang semua..

Dengan itu berakhiralah coretan aku buat kali ne,doakan kehidupan aku & keluarga aku bahagia & sejahtera selalu,aku juga pasti doakan kamu semua bahagia dsamping keluarga korang.amin...k thanks Coz sudi baca entri aku kali nie


No comments:

Post a Comment